Przeszukaj wpisy wg kategorii

wtorek, 28 sierpnia 2012

Krótki dowcip o kobiecej naturze rzeczy ;)


Kobieta idzie po plaży i nagle zobaczyła starą butelkę. Podniosła, potarła i z butelki wyleciał Dżin. Kobieta zapytała:
- Czy będę miała trzy życzenia?
Dżin:
- Nieeee, przykro mi, ale ja jestem Dżinem spełniającym tylko jedno życzenie.
Kobieta bez wahania:
- To proszę o pokój na Bliskim Wschodzie. Widzisz tą mapę Duszku? Chcę, żeby te wszystkie kraje przestały ze sobą walczyć, żeby Żydzi i Arabowie pokochali się między sobą i żeby kochali Amerykanów i odwrotnie. I żeby wszyscy tam żyli w pokoju i harmonii.
Duszek popatrzył na mapę i mówi:
- Kobieto bądź rozsądna, te kraje się biją i nienawidzą od tysięcy lat, a ja po 1000 lat siedzenia w butelce też nie jestem w najlepszej formie. Jestem DOBRY, ale nie aż tak dobry. Nie sądzę, żebym mógł to zrobić. Pomyśl i daj jakieś sensowne życzenie...


Kobieta pomyślała przez chwilę i mówi:
- No dobrze, przez całe życie chciałam spotkać właściwego mężczyznę, żeby wyjść za niego za mąż. Wiesz, takiego który będzie mnie kochał, szanował, bronił, dobrze zarabiał i oddawał pieniądze, nie pił, nie palił, pomagał przy dzieciach, w gotowaniu i sprzątaniu, był świetny w łóżku, był wierny i nie patrzył tylko w telewizor na programy sportowe. Takie mam życzenie.
Dżin pokręcił głową z niedowierzaniem, głęboko westchnął i powiedział:
- Pokaż mi Kobieto tą mapę jeszcze raz."

1 komentarz:

  1. a teraz w drugą stronę:)
    ---
    Pewien człowiek spacerował sobie po plaży, gdy zobaczył całą zakorkowaną butelkę. Rozejrzał się dookoła i nie widząc nikogo otworzył ją. Z butelki wyfrunął Dżin i odzywa się w te słowa:
    - "Dzięki twojej uprzejmości jestem wolny! Spełnię jedno twoje życzenie, ale tylko JEDNO!"
    Mężczyzna pomyślał i mówi:
    - "Zawsze chciałem spędzić wakacje na Hawajach, ale boję się samolotów, a na statkach dostaję klaustrofobii i choroby morskiej. Gdyby jednak był dojazd autostradą, to bym sobie pojechał."
    Dżin zastanowił się i mówi:
    - "Chyba nie DA RADY. Ocean jest za głęboki, za dużo materiałów by było potrzeba. Czy nie możesz wymyślić czegoś innego?"
    Mężczyzna pomyślał jeszcze chwilkę i mówi:
    - "Jest jeszcze jedna rzecz, która mnie zastanawia. Chciałbym zrozumieć kobiety, co je rozśmiesza, czemu płaczą bez powodu, czemu mają taki temperament i w ogóle wszystko."
    Dżin zamyślił się
    - "Chcesz mieć na tej autostradzie dwa, czy cztery pasy?"

    OdpowiedzUsuń